Arta, Cultura, Portofolii artisti
Articole arta si cultura
Analize de arta Interviuri artisti Portofolii artisti
Acasa
Editorial
Evenimente
Stiri
Newsletter
Legaturi
Contact

 

 
 

Abonati-va la newsletterul Art Business!

[15 aprilie 2014]
Pe 15 aprilie 1452 s-a născut Leonardo Da Vinci, reprezentat de seamă al Renascentismului italian, om de ştiinţă şi totodată sculptor, pictor, arhitect, muzician şi scriitor, un adevărat...

Mai multe stiri »

   « Arta şi preţul psihologic
   « Teoria instituţională a artei
   « Factori ce influenţează evaluarea lucrărilor de artă
   « Despre relaţia între Economie şi Artă
   « Comemorare Leonardo da Vinci
   « Expoziția „Jubileu - Nicolae Maniu”

 
 
Arhiva November 2017
Mon Tue Wen Thu Fri Sat Sun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

 
Cat timp petreceti pe Facebook?
zilnic
de 2-3 ori pe saptamana
doar in week-end
de 4-6 ori pe luna
o data pe luna
deloc
Stiri - Cititorii sunt sensibili la reclamele online

[12 august 2009]
Ziarul de Iasi

Obiceiurile de consum ale cititorilor sunt într-o continuă schimbare in SUA, fapt confirmat de raportul anul publicat de Browker, care relevă că 23% dintre titluri sunt achiziţionate de pe internet, povestea livrată fiind unul dintre criteriile de cumpărare, informează presa de specialitate.
Librăriile online independente reprezintă 7% din volumul total al vânzărilor de carte din Statele Unite, conform studiului, care relevă ca site-ul Amazon a devenit prima librărie electronică a ţării (14% din volumul total al pieţei de carte), devansând Barnes & Noble (12.5%).
Internetul transformă, de asemenea, comportamentul cumpărătorilor în raport cu publicitatea. Astfel, 21% dintre clienţi au cumpărat o carte după ce au văzut o reclamă online, în timp ce doar 16% au recunoscut că au fost influenţaţi de presa tradiţională.
Chiar dacă lectura este un obicei atribuit mai ales femeilor (69%, pentru formatul de buzunar, 61% pentru formatul tradiţional), bărbaţii sunt mult mai interesaţi de achiziţionarea de cărţi electronice (55%). Interesul pentru volumele electronice reprezintă 2,4% din piata de carte, fata de o medie de 0,6% din 2008.
Autorul şi subiectul cărţii sunt în continuare principalele motive de achiziţie. Printre cele mai atrăgătoare genuri publicistice se numara cărţile poliţiste, thriller-urile (20%) şi istoriile romantice (11%).

 
Termeni si conditii Copyright © 2008 Art Business. Realizat de Web Design Media